~我要知足~

我学会知足,得到常乐... 我学习珍惜别人对我的好,记录你们给我的一切... 感谢上天给我的一切,即使曾经拥有!! 别人对我们的好,不是理所当然的,要学会珍惜~ 感恩现在拥有的一切!!!

^^JeNNY LoW(JNIE)^^

我的照片
Rasa, Selangor, Malaysia
学习笑看人生,凡是不要看得那么重... 为自己过的开心.. JnIe就是JeNNY Low~ ~把简单生活过的精彩~

2010年11月24日星期三

ECONSAVE F&N 2 free 1 (1.5L)

24 nov 2010
jus now i n hubby going ECONSAVE do a purchase for DECEMBER 2010 coming soon ^^
a uncle said : Girl,this buy 2 get 1 free....
u can choose any F&N 1.5L.....
walau....uncle ,if u no tell me,i langsung x tau oh ~
thanks uncle information ^^v
~出门遇贵人~



while stock last oh ~ hurry up ^^

没有评论:

发表评论